Filmklub Kanalen

Filmklubben på Aalborg Universitet

Om Filmklub Kanalen

Fakta

Filmklub Kanalen binder Aalborg Universitet sammen med lokalområdet. Filmklubben har fået sit navn fra Kanalkvarteret, som er navnet på kvarteret omkring Aalborg Universitet.

Målgruppen er alle, som enten har relation til Aalborg Universitet eller bor i lokalområdet.

Formålet er at vise spillefilm på stort lærred for medlemmerne! Forevisningerne foregår på kvalitetsudstyr på Aalborg Universitet

Filmklub Kanalen blev stiftet i 1992 som afløser for en filmklub for bebyggelsen Klingenberg nær Aalborg Universitet.

Se her angående medlemskab af Filmklub kanalen.

Filmklubben er medlem af Sammenslutningen af Danske Filmklubber, SDF.

Se også vedtægterne.

Bestyrelsen

Bestyrelsen vælges hvert år på generalforsamlingen. I sæsonen 2020/2021 består bestyrelsen af

Revisor

Du kan kontakte os pr. e-mail på adressen kontakt@filmklubkanalen.dk

Har du spørgsmål vedrørende medlemskab kan du henvende dig til kassereren.

Har du spørgsmål eller kommentarer til vores web-sider kan du henvende dig til webredaktøren Henrik Just på e-mail: webmaster@filmklubkanalen.dk.